« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad.

4. Sprawozdanie Wójta Gminy z wykonania podatków za 2022 r.

5. Rozpatrzenie projektu uchwały nr 571 w sprawie zmiany uchwały Nr III/30/19 Rady Gminy Świerklaniec z dnia 28 stycznia 2019 r. w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do udzielenia świadczeń z pomocy społecznej w zakresie dożywiania w formie świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2019-2023.

6. Rozpatrzenie projektu uchwały nr 572 w sprawie zmiany uchwały Nr III/29/19 Rady Gminy Świerklaniec z dnia 28 stycznia 2019 r. w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób i rodzin objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 - 2023.

7. Rozpatrzenie projektu uchwały nr 573 w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania.

12. Rozpatrzenie projektu uchwały nr 578 w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych, osadników w instalacjach przydomowych oczyszczalni ścieków oraz górnych stawek opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi ponoszonych przez właścicieli nieruchomości, którzy nie są obowiązani do ponoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi na rzecz Gminy Świerklaniec.

15. Informacja Wójta Gminy o stanie inwestycji budowy kanalizacji na terenie Gminy.

16. Przyjęcie protokołów z sesji w dniu 26.01.2023 r. oraz sesji nadzwyczajnej w dniu 13.02.2023 r.

17. Sprawozdanie Wójta z wykonania uchwał Rady Gminy z działalności w okresie międzysesyjnym oraz innych istotnych dla Gminy spraw.

18. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.

19. Informacje i komunikaty w sprawach bieżących.

20. Zakończenie.

« Powrót do strony głównej