Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Raport o stanie Gminy Świerklaniec za 2018 rok:
a)
przedstawienie Raportu o stanie Gminy Świerklaniec za 2018 rok,
b)
debata nad raportem – Radni,
c)
debata nad raportem – mieszkańcy,
d)
rozpatrzenie projektu uchwały nr 98 w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Świerklaniec wotum zaufania.
4.
Rozpatrzenie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Świerklaniec za 2018 rok oraz udzielenie Wójtowi Gminy Świerklaniec absolutorium z tego tytułu
a)
omówienie sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Świerklaniec za rok 2018 wraz z informacją o stanie mienia Gminy Świerklaniec, sprawozdania finansowego Gminy Świerklaniec za rok 2018
b)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej do sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Świerklaniec,
c)
przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Świerklaniec,
d)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej do wniosku Komisji Rewizyjnej w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Świerklaniec,
f)
rozpatrzenie projektu uchwały nr 99 w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Świerklaniec za 2018 rok oraz zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Świerklaniec za 2018 rok,
g)
rozpatrzenie projektu uchwały nr 100 w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Świerklaniec absolutorium za 2018 rok,
5.
Informacja Wójta Gminy o stanie realizacji inwestycji gminnych w 2019 r.
6.
Informacja Wójta Gminy o stanie inwestycji związanej z budową kanalizacji na terenie Gminy.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 101 w sprawie przyjęcia apelu o podjęcie skutecznych działań dla budowy chodnika po południowej stronie drogi krajowej 78 w Sołectwie Nakło Śląskie.
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 102 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2019 rok.
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 103 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Świerklaniec na lata 2019 – 2037.
10.
Przyjęcie protokołu z sesji nadzwyczajnej w dniu 16.05.2019 r. i sesji w dniu 27.05.2019 r.
11.
Sprawozdanie Wójta z wykonania uchwał Rady Gminy, działalności w okresie międzysesyjnym oraz innych istotnych dla Gminy spraw.
12.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
13.
Informacje i komunikaty w sprawach bieżących.