Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 414 w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Świerklaniec z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2022 rok.
4.
Rozpatrzenia projektu uchwały nr 415 w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Świerklaniec.
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 416 w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 417 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego przy północno – wschodniej granicy gminy w sołectwie Świerklaniec.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 418 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2021 rok.
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 419 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Świerklaniec na lata 2021 – 2037.
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 420 w sprawie ustalenia wykazu wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2021.
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 421 w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Świerklaniec na lata 2022 – 2037.
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 422 w sprawie budżetu Gminy Świerklaniec na 2022 rok.
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 423 w sprawie udzielenia pomocy finansowej Gminie Bytom w 2022 roku.
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 424 w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Świerklaniec na 2022 rok.
14.
Sprawozdanie z realizacji zadań nad Zalewem Nakło – Chechło.
15.
Informacja Wójta Gminy o stanie inwestycji budowy kanalizacji na terenie Gminy.
16.
Przyjęcie protokołu z sesji w dniu 25.11.2021 r. i sesji nadzwyczajnej w dniu 14.12.2021 r.
17.
Sprawozdanie Wójta z wykonania uchwał Rady Gminy, działalności w okresie międzysesyjnym oraz innych istotnych dla Gminy spraw.
18.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
19.
Informacje i komunikaty w sprawach bieżących.