Porządek obrad
2.
Przedstawienie porządku obrad.
3.
Informacja Wójta Gminy z działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świerklańcu w 2019 r.
4.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 233 w sprawie zatwierdzenia zmian do Regulaminu Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Świerklańcu.
5.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 228 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w gminie Świerklaniec obejmującego część obszaru sołectwa Orzech – etap 1.
6.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 229 w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w gminie Świerklaniec obejmującego część południowego obszaru sołectwa Nakło Śląskiego.
7.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 230 w sprawie zamiany nieruchomości.
8.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 231 w sprawie przyjęcia gminnego programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Świerklaniec na rok 2020.
9.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 232 w sprawie określenia warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
10.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 234 w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Świerklaniec w roku szkolnym 2020/2021.
11.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 235 w sprawie rozpatrzenia petycji.
12.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 236 w sprawie zmian w budżecie gminy na 2020 rok.
13.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 237 w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Świerklaniec na lata 2020-2037.
14.
Rozpatrzenie projektu uchwały nr 238 w sprawie przyjęcia apelu o utworzenie w Tarnowskich Górach powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej.
15.
Informacja Wójta Gminy o stanie realizacji inwestycji gminnych w 2020 r.
16.
Informacja Wójta Gminy o stanie inwestycji związanej z budową kanalizacji na terenie Gminy Świerklaniec.
17.
Przyjęcie protokołu z sesji w dniu 28.05.2020 r.
18.
Sprawozdanie Wójta z wykonania uchwał Rady Gminy, działalności w okresie międzysesyjnym oraz innych istotnych dla Gminy spraw.
19.
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
20.
Informacje i komunikaty w sprawach bieżących.